Könnyebb mozgás, fájdalom nélkül

Tanulj hatékony testkarbantartást SMR henger tanfolyamunkon

Jelentkezés

Feszül? Fáj? Húzódik, merev? Nem az igazi?

Manapság alig akad olyan ember, akinek ne fájna valamije itt-ott. Ennek az oka lehet akár a túl kevés mozgás, vagy akár a túl sok (vagy túlságosan egyoldalú) edzés.

Ráadásul a kijárási korlátozás miatt többet ülünk, mint valaha, aminek már érezhetők a következményei…

Derékfájás, hátfájás

A sok (helytelenül) ülés egyenes ági következménye, mely idővel gerincsérvhez vezethet.

Feszültség testben és lélekben

Kötöttség, merevség érzése, ami a hangulatunkat is megbélyegzi.

Csökkent teljesítmény

Legyen szó munkáról vagy edzésről, egy elnyűtt, feszült testtel nehéz jó teljesítményt nyújtani.

Szükséged van egy olyan módszerre, amitől jobban tudod érezni magad a bőrödben, minimális időbefektetéssel?

Mit szólnál, ha mindig kéznél lenne egy profi masszőr?

smr henger

Egy jó masszázshoz hasonlóan az SMR henger használata…

Ellazít és relaxál

Kioldja a testben felgyülemlett feszültségeket, így könnyebb lesz a kikapcs, az alvás pedig pihentetőbb.

Elősegíti az optimális testi működést

A jó állapotban lévő izmok és más lágyszövetek teszik lehetővé a könnyed, fájdalommentes mozgást, és a jó közérzetet.

Beindítja a regenerációs folyamatokat

A fokozott anyagcsere jobb sejtműködést, és egészségesebb lágyszöveteket eredményez.

Az SMR henger gyakorlatok könnyűek és bárki által elsajátíthatóak, kortól, nemtől és fittségi szinttől függetlenül.

Ez vár rád, ha SMR hengerezel napi 5-10 percet

^

ellensúlyozhatod az ülő életmód káros hatásait

^

csökkennek ízületi- és izomfájdalmaid

^

gyorsabban regenerálódsz edzés után, minimális izomlázzal

^

javul a hajlékonyságod és sportteljesítményed

^

csökkentheted a narancsbőr tüneteit

^

gyorsulnak szervezeted természetes méregtelenítési folyamatai

^

javul a testtartásod és a testtudatod

^

tested lazításával a mentális stressz is oldódik

^

bármikor, percek alatt javíthatsz közérzeteden

“Álljunk meg egy szóra… nem túlzás ez egy kicsit?”

Nem. Hengerezéskor elsősorban az izmokra, és az azokat körülvevő, egész testet behálózó kötőszöveti rendszerre (fasciára) hatunk.

Képzeld el, ahogy sodrófával nyújtják a tésztát: a sodrófa az SMR henger, a tészta pedig az izmaid és más lágyszöveteid. A hengeren gurulva gördülő nyomást fejtünk ki rájuk, aminek számos jó hatása van.

Például, a szervezet elsősorban ezekben a lágyszövetekben tárolja mind a fizikai, mind pedig a mentális stresszt. Ezen feszültségeket oldhatjuk a hengerezéssel, amivel globális, mindenre kiterjedő pozitív változást érünk el, mert a laza, rugalmas test minden szempontból jobban működik, mint a feszes és beszűkült.

Ezáltal a mozgásunk, egészségünk, testi-lelki teljesítményünk, hangulatunk mind-mind javulni fog az SMR henger használatától.

Így működik az SMR önmasszázs (lenyitható)

Az SMR önmasszázs technikának fő célja az izmokban, valamint a kötőszövetben (fasciában) kialakult feszültségek oldása. Az izmok ezáltal újra elnyerik optimális teljesítőképességüket, könnyebben regenerálódnak, és megelőzhetőek a sérülések is.

A kötőszövet tulajdonképpen “a forma szerve”. E kötőszövet egyik fajtája, az izompólya hártyaszerűen burkolja és kontrollálja az izmokat. Ha az izompólyában feszültség jelenik meg, amit nem oldunk fel, akkor az izom nem tud megfelelően működni.

A kötőszövet mindenütt jelen van a testünkben, több, egymásba fonódó rétege van, melyek közül a felszínes rétegre úgy tekinthetünk, mint egy “testharisnyára”. Ha ez elcsavarodik, deformálódik, sérül vagy rugalmatlanná válik a nem megfelelő használat során, izmaink azonnal jelzik. Megváltozik és merevebb lesz a mozgásunk, romlik a testtartásunk, nehezebben regenerálódunk, és különféle mozgásszervi panaszaink, fájdalmaink adódhatnak.

A rugalmas izompólya biztosítja az izmok megfelelő működését, erejét, rugalmasságát és anyagcseréjét.

Az SMR gyakorlatokkal megszüntethetjük a kötőszövetben, az izompólyákban összegyűlt feszültségeket. A gyakorlatok során lassú, egyszerű mozdulatokat végzünk az eszközök használatával. Ezek hatásmechanizmusa hasonló, mint a masszázsé: nem csak az izmok és a kötőszövet anyagcseréje javul, hanem könnyen elérhetjük az optimális izomegyensúlyt, aminek következtében javul a mozgás minősége és a testtartás. Az idegrendszerre való hatás következtében kiváló stresszoldó.

A javuló anyagcserének köszönhetően fokozódnak a test regeneráló és öngyógyító folyamatai, ami fájdalomcsillapító és méregtelenítő hatású. A mechanikus ingerek, az idegrendszeri hatások és az anyagcsere javulása növeli a testtudatot, a könnyebb, fájdalommentes mozgás öröme pedig jó közérzetet és letisztult gondolkodást eredményez.

“Álljunk meg egy szóra… nem túlzás ez egy kicsit?”

Nem. Hengerezéskor elsősorban az izmokra, és az azokat körülvevő, egész testet behálózó kötőszöveti rendszerre (fasciára) hatunk.

Képzeld el, ahogy sodrófával nyújtják a tésztát: a sodrófa az SMR henger, a tészta pedig az izmaid és más lágyszöveteid. A hengeren gurulva gördülő nyomást fejtünk ki rájuk, aminek számos jó hatása van.
Például, a szervezet elsősorban ezekben a lágyszövetekben tárolja mind a fizikai, mind pedig a mentális stresszt. Ezen feszültségeket oldhatjuk a hengerezéssel, amivel globális, mindenre kiterjedő pozitív változást érünk el, mert a laza, rugalmas test minden szempontból jobban működik, mint a feszes és beszűkült.

Ezáltal a mozgásunk, egészségünk, testi-lelki teljesítményünk, hangulatunk mind-mind javulni fog az SMR henger használatától.

Így működik az SMR önmasszázs (lenyitható)

Az SMR önmasszázs technikának fő célja az izmokban, valamint a kötőszövetben (fasciában) kialakult feszültségek oldása. Az izmok ezáltal újra elnyerik optimális teljesítőképességüket, könnyebben regenerálódnak, és megelőzhetőek a sérülések is.

A kötőszövet tulajdonképpen “a forma szerve”. E kötőszövet egyik fajtája, az izompólya hártyaszerűen burkolja és kontrollálja az izmokat. Ha az izompólyában feszültség jelenik meg, amit nem oldunk fel, akkor az izom nem tud megfelelően működni.

A kötőszövet mindenütt jelen van a testünkben, több, egymásba fonódó rétege van, melyek közül a felszínes rétegre úgy tekinthetünk, mint egy “testharisnyára”. Ha ez elcsavarodik, deformálódik, sérül vagy rugalmatlanná válik a nem megfelelő használat során, izmaink azonnal jelzik. Megváltozik és merevebb lesz a mozgásunk, romlik a testtartásunk, nehezebben regenerálódunk, és különféle mozgásszervi panaszaink, fájdalmaink adódhatnak.

A rugalmas izompólya biztosítja az izmok megfelelő működését, erejét, rugalmasságát és anyagcseréjét.

Az SMR gyakorlatokkal megszüntethetjük a kötőszövetben, az izompólyákban összegyűlt feszültségeket. A gyakorlatok során lassú, egyszerű mozdulatokat végzünk az eszközök használatával. Ezek hatásmechanizmusa hasonló, mint a masszázsé: nem csak az izmok és a kötőszövet anyagcseréje javul, hanem könnyen elérhetjük az optimális izomegyensúlyt, aminek következtében javul a mozgás minősége és a testtartás. Az idegrendszerre való hatás következtében kiváló stresszoldó.

A javuló anyagcserének köszönhetően fokozódnak a test regeneráló és öngyógyító folyamatai, ami fájdalomcsillapító és méregtelenítő hatású. A mechanikus ingerek, az idegrendszeri hatások és az anyagcsere javulása növeli a testtudatot, a könnyebb, fájdalommentes mozgás öröme pedig jó közérzetet és letisztult gondolkodást eredményez.

A henger nálam napi használatban van, az állandó fájdalom a jobb vállamban és a nagy hátizmomban elmúlt, illetve edzéskor is jobban tudom terhelni. Sose gondoltam volna hogy ilyen gyorsan és egyszerűen lehet javítani több évnyi görnyedés hatásait:)

Szabó Gábor

A tanfolyam utáni reggel arra ébredtem, hogy nem fáj a derekam.

Kugyela Mária

Egyértelműen hasznosnak találtam. Edzés után egyaránt remek nyújtásra, illetve csökkent mozgásterjedelmein növelésére is alkalmazható. Regenerációban is hasznomra vált.

Kovács Máté

SMR Tanfolyamainkon mára már több, mint 2000 ember tapasztalta meg a hengerezés pozitív hatásait

^

él- és amatőr sportolók

^

gyógytornászok, edzők

^

ülőmunkát végzők

^

egészséges életmódot követők

^

táncosok, zenészek

^

mozogni vágyó idősek

év

résztvevő

Ezt tanulhatod meg a tanfolyamon

N

Miért jobb az SMR System féle SMR hengerezés?

N

Testtartásról, mozgásról és fasciáról érthetően

Avagy miért fájhat a nyakunk egy régi bokasérüléstől

N

A hengerezés 3 fő alapszabálya

Megfejtjük, hogy miért hengerezik az emberek 90%-a rosszul

N

Alsótest SMR henger gyakorlatok

Pontos kivitelezés, variációk, mikor ajánlott és mikor nem (gyakorlatonként ötletek és példák)

N

Mire jó az SMR hengerezés, és miért működik?

Hatásmechanizmusok és magyarázataik

N

Felsőtest SMR henger gyakorlatok

Pontos kivitelezés, variációk, mikor ajánlott és mikor nem (gyakorlatonként ötletek és példák)

N

Alapszabályok, mikor, mit és mennyit hengerezzünk

“A gyakorlat elmélete”, praktikus tanácsok, kérdések megválaszolása

N

Kiegészítő gyakorlatok SMR labdával vagy teniszlabdával

A tökéletes társ utazáshoz és túrázáshoz

Oktató: Oláh Gergely

Sportoktató, SMR System Szakértő, TriggerMassage Specialista, K-Active Taping terapeuta, BodyMapping szakértő, Mozgásfilozófia teljes képzéssorozat – Mozgásos Testelemzés A, B, C, D, Manuális Neurodinamika és Fasciaorganizáció, Mozgásos Tape

 

Test-ész // +36 20 414 4230

Bónusz #1: Megkapod az ország kedvenc SMR hengerét

A méltán híres “piros fekete” SMR hengert számos klinikában, kórházban, rendelőben és edzőteremben is használják tökéletes keménységi foka és strapabírása miatt.

5-10 év rendszeres használat mellett sem deformálódik vagy puhul el.

Bónusz #2: Korlátlan hozzáférés az Online Gyakorlattárhoz

Minden SMR henger gyakorlatot videóra vettünk, szakértői kommentárral, hogy utólag is bármikor megnézhesd, mit hogyan kell csinálni.

Így biztos, hogy könnyen fog menni a gyakorlás, és semmit nem fogsz elfelejteni.

Az Online Gyakorlattár bármilyen eszközről elérhető, korlátlan ideig.

Bónusz #3: 20 perces egyéni konzultáció a oktatóval, a tanfolyam után

Szinte biztos, hogy ahogy gyakorolsz a tanfolyam után, lesznek kérdéseid.

Ezért minden résztvevővel tartunk egy 20 perces videóhívást előre egyeztetett időpontban, ahol megbeszéljük ezeket a felmerült kérdéseket, és ránézünk a gyakorlatokra.

Mennyibe kerül mindez?

HOME OFFICE CSOMAG

Élő oktatás ZOOM-on

  • 4 órás videókonferenciás tanfolyam, az évek alatt folyamatosan továbbfejlesztett, szuper képzési anyaggal
  • Végfelhasználóknak és szakembereknek egyaránt érthető, hasznos és élvezetes
  • Együtt végezve tanuljuk meg az összes SMR gyakorlatot
  • Azonnali hibajavítás, ha valamit helytelenül csinálnál (ehhez webkamerás képmegosztást kérünk)
  • Közvetlen kérdezési lehetőség
  • Valódi tanulási- és csapatélmény, jó hangulatban

Értéke: 12 000 Ft

SMR henger + kiszállítás

  • Minőségi, elnyűhetetlen SMR henger, ami sok évig hű társad lesz
  • Mérete: 98 cm x 15 cm, súlya kb. 0.5 kg
  • Futárszolgálat szállítja ki neked a tanfolyam előtt, hogy ott már együtt tudjunk gyakorolni

Értéke: 11 500 Ft

Online Gyakorlattár

  • Minden SMR henger gyakorlat videón, szakértői kommentárral
  • A könnyű és felejtésbiztos gyakorlásért
  • Bárhonnan elérhető online felületen

Értéke: 6 000 Ft

Egyéni konzultáció

  • Kb. 20 perces konzultáció videochaten vagy telefonon a tanfolyam után 1 héttel a képzés oktatójával
  • Minden kérdésedre választ kapsz, és átvesszük a problémásabb gyakorlatokat

Értéke: 4 000 Ft

összesen 33 500 Ft

helyett

most együtt csak 24 000 Ft

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

100% elégedettségi garancia

N

14 napos pénzvisszafizetési garancia

Ha úgy érzed, nem azt kaptad, amit vártál, vagy valamiért nem tetszett a képzés, visszakapod a részvételi díj 100%-át.

N

"Minden kérdésedet megválaszolom" garancia

Nem csak a képzésen kérdezhetsz! Akár hónapokkal később is felhívhatsz majd, és biztos lehetsz benne, hogy segítséget kapsz.

Nagyon hasznosnak tartottam a kurzust! Érdekes és plusz dolgok hangoztak el az emberi testről, a fasciaról amiket eddig tanultam vagy hallottam az egyetemen.

– Tanfolyam résztvevő

Három gyermek édesanyja vagyok. Terhességem során és azt követően sajnos a csípőmnél és a vállamban is nagyobb megterheléskor fájdalom jelentkezett. A fájdalom megjelenésekor az SMR hengert használom, amit így mindig sikerül elmulasztanom és most már egyre kevesebb alkalommal jön elő.

– Kardos Nándorné

Egy kemény edzés után a hengerezés segít megelőzni az izomlázat, lazábbnak, hajlékonyabbnak érzem magamat mióta használom.

– Tanfolyam résztvevő

Az eddigi legpozitívabb tapasztalatom: egy kerékpáros túrát (60, 75 km) követően hengereztem, és másnap szinte nem is volt izomlázam, úgy éreztem, hogy remekül ellazított.

– Tanfolyam résztvevő

Remek hangulatú és gyógytornászként szakmailag helytálló tanfolyam volt.

– Tanfolyam résztvevő

Mindig is hatalmas gondot jelentettek a kötött izmaim, főleg hogy táncos-artistaként dolgozom. Itt ugye az egyik sarkalatos pont az izomzat ruganyossága, nyújthatósága. Nekem sajnos a sok edzéstől és nyújtástól hajlamosak az izmaim letapadni, csomósodni. Sérültem is már emiatt.
Amikor először találkoztam az SMR hengerrel, tudtam hogy EZ AZ! Erre van szükségem. Azóta is szinte minden nap használom és áldom a nevét aki kitalálta, és azét, aki megmutatta!

– Rieberger-Kiss Borbála

Rendszeresen használom a hengert. Nem is értem, hogy élhettem nélküle:) A napi feszültség levezetésére ideális, jobban alszom hengerezés után.

– Halmos Hajnal

Ez előtt már a délelőtt folyamán elkezdett fájni a derekam, délutánra pedig olyan kötötté vált, mint a beton. Hála az SMR hengernek a gerincsérv miatti kényszertartásom már a múlté. Kitűnően kiegészíti a gyógytorna során végzett feladataimat. Így sokkal hatékonyabb.

– Szabó Tamás

A gyakorlatok mellett legalább ugyanolyan hasznos volt az elméleti rész, amivel jobban megérthető a test és hengerezés működése, ami még nagyobb motivációt ad a minden napos gyakorláshoz. A kurzus minden perce lekötötte a figyelmem. A tartás javítására előhozott példák nagyon életszerűek és konkrétak voltak.

– Tanfolyam résztvevő

A tanfolyam időpontja:
2020.05.17. Vasárnap
9:30 – 13:30

(Nem jó az időpont? Kérj értesítést a következőről itt >>)

Jelentkezési határidő: május 12. kedd éjfél

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Gyakran Ismételt Kérdések

Lehet online normális tanfolyamot tartani?

Nem ez az első alkalom 😉 Lehet. Az azonnali visszajelzések miatt jó, ha Tőled is jön webkamerás videó, így biztos, hogy mindent jól csinálsz majd.

Az Online Gyakorlattár egyébként önmagában is megállná a helyét, a kettő együtt pedig extrán magabiztos tudást ad majd!

Muszáj webkamerás képet adnom?

Ez nem kötelező, csak javasolt. Ha nem szeretnél látható lenni, vagy nem tudod megoldani, úgy is részt tudsz venni.

Látni (és persze hallani) fogsz engem és a többi résztvevőt is, ahogy esetleg épp valamilyen hibát javítok náluk. És mivel legtöbbször típushibákról van szó, így is megismered őket.

Kell valamilyen előképzettség a tanfolyamhoz?

Nem.

Végfelhasználóknak, azaz hobbi sportolóknak, irodai munkát végzőknek, vagy egyáltalán nem sportolóknak is érthető, és végtelenül hasznos a képzés, éppúgy mint a szakmaibb résztvevőknek (gyógytornászok, edzők), akik saját praxisukba vagy óráikba szeretnék beépíteni a hengerezést.

Mekkora hely kell a hengerezéshez?

Maga a henger 98 cm hosszú, és jó, ha van még mellette egy kis hely. Hosszába pedig kb. 2m-es helyen már jól el lehet férni.

Tehát kb. egy közepes, 160×200-as franciaágy méretű hely jó, ha van hozzá.

Van egy rövidebb, 45 cm-es változata is a hengernek, ha hely szűkében vagy, írj és olyat kapsz!

Biztos, hogy nekem is beválik majd?

A mozgásszervi panaszok bonyolultabbak annál, minthogy erre fekete-fehéren válaszolni lehessen.

Az tény, hogy a hengerezés mindenkinek jót tesz, javul tőle az általános egészség és mozgékonyság. Ezen kívül sok komolyabb problémát is megold, de ez sok egyéni tényezőtől is függ. Csodaszerek nincsenek, így ez sem az!

Jelentkeztem. Készüljek valamivel?

Nincs különösebb készülnivaló, arra figyelj csak, hogy ha lehet, aznap ne legyél izomlázas, mert úgy nyomásra érzékenyebbek az izmok, és ez kellemetlen lehet.

Ezen kívül maximum egy szőnyegre vagy jógamatracra lehet szükséged, ha nem szeretsz a kemény padlón lenni.

A kiküldött visszaigazoló levélben minden fontos infót megtalálsz!

Kinek szól a tanfolyam?

Akik sportolnak

A fokozott igénybevételnek kitett izmok hajlamosak befeszülni, letapadni, “beállni”. Ez csökkenti a regenerációt és végső soron a teljesítőképességet is, a sérülélések kockázatát pedig növeli.

Rendszeres hengerezéssel feloldhatók ezek a feszültségek, így a mozgás minősége javul, a sportteljesítmény pedig növekszik – biztonságosan.

Akik sokat ülnek

Az ülő életmódból fakadó mozdulatlanságot kiválóan lehet ellensúlyozni az SMR-rel. A lelassult anyagcsere újra felpörög, az izmok és a fascia rugalmasabbá válik, és csökken a kötöttség érzete.

Ehhez elég napi kb. 10 perc, így lustáknak kiváló választás.

Mozgásos szakembereknek

Általában a tanfolyam résztvevőinek kb. 50%-át gyógytornászok és edzők teszik ki.

A képzési anyag úgy lett összerakva, hogy szakembereknek is garantáltan sok újat adjon, és jól be tudd majd építeni a praxisodba, óráidba a hengerezést.

Viszont nem neked szól a tanfolyam, ha inkább a tabletta formájú megoldások híve vagy – azaz kívülről várod a változást, mintsem teszel érte.

Ha tennél valamit magadért, akkor az SMR hengerezés kiváló ár/érték arányú befektetés: egész hátralevő életedben hasznodra válik majd.

Kérsz értesítést a következő időpontról?

Ez nem jár semmivel, egyszerűen csak küldünk egy levelet az új dátumról.

Vagy inkább egyéni órára jönnél? Írj itt >>


A jelentkezés elküldésével elfogadod az oldal Általános Szerződési Feltételeit, és Adatkezelési szabályzatát.